V této hodině žák porovná základní znaky jednotlivých taxonů (skupin) výtrusných, nahosemenných a krytosemenných rostlin. Když si ředitel základní školy v pražských Klánovicích Michal Černý přečetl plán jednoho z učitelů, co se mají učit sedmáci v přírodopisu, rozhodl se zakročit.
Domluvil se s učiteli, že během letní přípravy na další školní rok proškrtají své vzdělávací programy a nechají jen to nejdůležitější. Tyto plány si vytváří každý učitel pro svůj předmět sám. "Zjistil jsem, že v některých předmětech se mají děti učit šílené věci," říká Černý, který sám vyučuje matematiku a zároveň předsedá Asociaci ředitelů základních škol.
Podle odborníků během krize způsobené koronavirem vyplulo na povrch, kolik zbytečných věcí se děti učí. Školy byly během krize zavřené a výuka probíhala na dálku. Učitelé tak museli přemýšlet nad tím, co vypustit a co dětem předat on-line. A to jim otevřelo oči.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Sedmička HN
Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru