Největší herní studio v Česku je na prodej, psalo se minulý týden. Bohemii Interactive měl za více než šest miliard korun ovládnout čínský technologický gigant Tencent, který s tuzemskou firmou už několik let spolupracuje. Proto zpráva amerického webu The Information vypadala věrohodně − i když nebyla pravdivá.

"Vůbec netuším, kde na to američtí novináři přišli. Zůstáváme nezávislým studiem. Platí ale, že Tencent je pro nás důležitý partner," opakuje dřívější vyjádření své firmy šéf Bohemie Marek Španěl. V rozhovoru pro HN nyní navíc dodává, jak je pro jeho společnost čínský trh, na němž se prosazuje právě díky Tencentu, důležitý. A jaké plány má se svou firmou z Mníšku pod Brdy do budoucna.

Čína je pro nás atraktivní

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru