Na rozdíl od jídla nebo dezinfekce Češi za zbytné zboží v době koronavirové krize moc neutráceli. E-shopy s módou nevyjímaje. Podle dat platformy Shoptet, na které běží polovina tuzemských on-line prodejců, byly nejvíce zasažené poklesem tržeb právě módní internetové obchody. Obchod s designovou módou Freshlabels, který má nabídku oblečení jasně profilovanou, už nyní dosahuje dřívějších tržeb, a v květnu dokonce otevřel nový kamenný obchod. Zákazníci se k němu vrací právě díky výběrovému zboží.
Zakladatelé Freshlabels říkají, že zaznamenali v prvním týdnu po zavedení opatření proti šíření koronaviru až 70procentní propad tržeb. "V dalším týdnu to už byla polovina a od té doby se to zlepšuje," říká Jakub Veselský. Firma tím podle něj přišla o více než 15 milionů korun na obratu, což pro podnik s ročními tržbami 150 milionů není málo.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Sedmička HN
Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběruByznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru