Alespoň sto lidem chce provozovatel populárního e-shopu AliExpress pomoci vydělat každý rok minimálně milion dolarů. Alibaba Group spustila nový program AliExpress Connect, který hledá uživatele, kteří budou na sociálních sítích propagovat výrobky firem prodávajících prostřednictvím AliExpressu.

Alibaba Group chce tímto způsobem posílit svou pozici v Evropě. I přes popularitu v Rusku nebo České republice tvoří prodeje mimo Čínu jen zlomek příjmů celé obchodní skupiny. AliExpress, stejně jako další čínské on-line obchody pro zákazníky z EU, čelí také nástupu nových celních pravidel, která mírně prodraží nákup zboží z Číny.

Od ledna 2021 přestane platit výjimka z platby DPH u zásilek v hodnotě do 22 eur. Jen do Česka loni dorazilo 28 milionů takových zásilek z Číny. Udržet si zákazníky a zvýšit jejich počet tak bude o něco těžší.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se