V krizi, která omezuje chuť lidí trávit čas v obchodech, je jediná šance na úspěch – přesunout prodej na internet. To je výsledek studie o stavu podnikání v USA, o který Facebook opírá spuštění svého nejnovějšího produktu, Facebook Shops.

Novinka slibuje podnikatelům snadné a rychlé vytvoření on-line obchodu, který je úzce propojený s on-line prezentací daného podniku – přímo na Facebooku a také v prostředí Instagramu. Nakupovat v nich má být časem možné i prostřednictvím Messengeru a WhatsAppu. To představuje přístup k několika miliardám uživatelů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se