Pořád není úplně jasné, jak se koronavirová krize projeví na nákladech na marketing a PR ve firmách. První zprávy už prosákly, a podle nich korporace začaly tím, čemu rozumí nejlíp − škrtáním ve výdajích na kampaně. Některé dílky skládačky známe díky orientační anketě, kterou uspořádalo oborové sdružení PR Klub. Ptalo se v ní více než stovky manažerů v oblasti komunikace, na čem začnou šetřit a čemu se naopak budou věnovat více.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru