Milan Mitošinka, head of Mobile Products & Solutions, VR/AR and IoT, Cleverlance Enterprise Solutions

V současné době jsou tyto technologie vhodné v oblasti biometrie nebo předzpracování dat, a tedy i pro různé formy chatbotů, kteří se snaží odbavit klienty on-line nebo shromáždit potřebné údaje pro pracovníka banky ještě předtím, než se klient spojí s operátorem call centra. Příkladem je třeba slovenská Tatrabanka, která již experimentuje s hodnocením spokojenosti klienta pomocí umělé inteligence.

Richard Schwartz, ředitel produkčního streamu K, Unicorn Systems

Na algoritmech z oblasti umělé inteligence jsou postavena řešení biometrického ověřování identity uživatelů. Tuto technologii ale plánujeme našim klientům nabídnout i pro moderní přístupy ke zlepšení zážitku klientů při obsluze na pobočkách, zejména při identifikaci a prioritní obsluze afluentních klientů. Využití vidíme také při odhalování potenciálních podvodů, analýzách transakcí klientů a predikci jejich budoucích příjmů a výdajů.

Článek byl publikován v komerční příloze HN ICT revue.

Související