Práce na dálku nebo, jak se nyní populárně říká, "home office", byla ještě donedávna v Česku řazena mezi nejoblíbenější benefity. Firmy ji sice umožňovaly, ale − až na pár vybraných oborů − z ní nebyly nijak zvlášť nadšené. Společností, kde platilo, že kdo není v kanceláři, ten nepracuje, bylo pořád více než dost. A tak zaměstnanci museli o možnost pracovat i jinde než na židli v kanceláři obtížně bojovat. Aktuální krizová situace ale ukázala, jak velmi krátkozraký tento přístup byl. Po vyhlášení nouzového stavu bylo nutné umožnit práci z domova téměř všem, u nichž to povaha práce dovoluje.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se