O státní bezúročnou půjčku se spolumajitel a ředitel stejnojmenného knihkupectví Jan Kanzelsberger mladší hlásil hned druhý den po spuštění programu. Zamítavou odpověď dostal až po téměř čtyřech týdnech. Ani teď však nezná důvod, proč neuspěl, ani které ze tří jeho žádostí se zamítnutí týká. "U komerčních bank, kde se jedná osobně, je vyřízení žádosti daleko jednodušší," říká knihkupec v rozhovoru pro HN. 

HN: O jakou částku jste žádali z programu Covid I?

My jsme žádali za tři společnosti, které provozují naše knihkupectví, celkem šlo o devět milionů korun. Všechny tři firmy spadají pod definici středního podnikání, takže jsme na tuto podporu měli nárok. 

HN: Jak náročné bylo žádosti vyplnit?

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Sedmička HN

Život se vrací do normálu a my vám chceme pomoct, aby to byl návrat co nejpříjemnější. Proto tu je newsletter Sedmička HN. Sedm zajímavých tipů pro čtení a několik nápadů pro volný čas, každý pracovní den v sedm ráno přímo do vaší mailové schránky!

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru