Sklizeno se už několik let věnuje firemnímu stravování. O současných trendech v této oblasti i o tom, jaký vliv bude mít nová spolupráce firmy Sklizeno s on-line supermarketem Rohlík.cz, hovořila s HN Lucie Borkovcová, ředitelka divize Vlastní výroba a firemní klientela firmy Sklizeno.

HN: Co může člověka překvapit na firemním stravování?

Je zde mnoho směrů − co firma, to jiné přání. Některé společnosti například dovolují brát si na oběd do firmy i své rodinné příslušníky. Třeba maminky na mateřské dovolené tak mohou pravidelně docházet za svými manžely. Navíc to mají všechno hrazené. Druhým trendem jsou třeba menší svačiny, které si firmy objednávají párkrát do týdne. Zajišťujeme často jednorázový závoz svačin, které jim přivezeme v konkrétní čas. Zaměstnanci to vědí a mohou s tím počítat. Na vzestupu je také poptávka po zdravých bistrech.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se