Ještě před rokem chodila do ostravské společnosti 3E Projekt, která se zabývá pronájmem nemovitostí, provozem restaurací, kasin a franšíz, část faktur poštou. Recepční je naskenovala a vložila do informačního systému Premier. Účetní ručně opsaly údaje a teprve poté faktury zaúčtovaly. Celý proces byl neefektivní a zaměstnanci při něm často chybovali. Management firmy se proto rozhodl nahradit papírové doklady elektronickými a vše zpracovávat automaticky. "Vybrali jsme si cloudovou službu Invoice Flow od firmy Grit. Už z dřívějška jsme měli s tímto dodavatelem dobrou zkušenost, protože používáme jeho řešení Orion, které nám zajišťuje EDI komunikaci," sdělila Šárka Macurová.

Po nasazení Invoice Flow se v 3E Projektu kompletně změnil systém práce. Faktury si nyní nechávají posílat pouze elektronicky. Umělá inteligence v Invoice Flow z PDF a dalších souborů automaticky vytěží údaje, odpadá tak jejich přepisování. Zodpovědné osoby faktury elektronicky schválí a pak účetní jednoduše odešlou dokumenty do informačního systému.

Řešení Invoice Flow má i řadu dalších funkcí. Například umožňuje rozúčtování položek na libovolná nákladová střediska nebo přiložení dokumentů jako výkazy, dodací listy nebo fotky. Firmy mají přehled o svých závazcích a systém za ně hlídá data splatnosti. Faktury navíc není potřeba skladovat fyzicky, jsou uloženy v elektronickém archivu Invoice Flow.

Grit

Článek byl publikován v komerční příloze ICT revue.