Obsah a forma obchodních sdělení týkajících se alkoholických nápojů by měly být lépe vymezeny, aby se snížila jejich atraktivita pro mladistvé a další ohrožené skupiny, napsalo ministerstvo zdravotnictví v důvodové zprávě, proč navrhuje zpřísnit dosavadní pravidla. Změny navrhlo koncem ledna v připomínkovém řízení k novelám zákonů o provozování rozhlasového a televizního vysílání a audiovizuálních službách na vyžádání, které se reklamy na alkohol také týkají.
Zmíněné zákony na vládu předkládá ministerstvo kultury. To se ale chystá připomínky vládních kolegů odmítnout.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru