Profesor stojí před studenty, píše cosi na tabuli nebo monotónním hlasem přednáší látku, kterou je třeba se naučit nazpaměť. Část auly se nudí, část už téměř spí. Tenhle obraz je na českých vysokých školách v posledních letech k vidění stále méně. Univerzity se snaží opustit klasickou formu jednosměrných přednášek učitel−žák a stále častěji přecházejí k výuce, kdy se musí zapojit i studenti a s informacemi samostatně pracovat. Příkladem jsou takzvané situační, problémové a projektové výukové metody, které využívá mimo jiné i Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Studenti přicházejí s vlastními projekty, jež jsou podkladem pro hodnocení v daném předmětu.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.