Každý má své noční můry a děsí se, že se mohou zhmotnit. Noční můrou Andreje Babiše nepochybně je situace, kdy by se ukázalo, že nedokáže efektivně řídit stát. Právě tato kompetence (nebo její zdání) je jedním z nejpodstatnějších zdrojů podpory od voličů. Ti mu odpustí trestní stíhání, škraloupy z komunistické minulosti, brutální střet zájmů, ale těžko mu odpustí, když se projeví jako nemehlo.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

Štěpánka Formánková 22.01.2020 09:35
Nebyl bych zase takový pesimista. Pan Honzejk má dar precizně najít, pojmenovat a jednoduše popsat průšvihy, u kterých ostatní jenom tak nějak matně cítí, že tam někde je problém. Tohle je přesně typ článků, který potřebujeme. Jen takové lehké dloubnutí, nechtěl byste, pane Honzejku, začít psát také články, co konkrétně je špatně, ale i jak by to mělo být správně? Od Vás by to mohlo být hodně zajímavé a rád bych si to přečetl.
jp.straka 22.01.2020 09:01
Dobrý den, děkuji za článek. Popis stavu a personální vyprázdněnosti Babišova hnutí je přesný. Nemohu však souhlasit s názorem, že by se průšvih kolem zakázky na e-shop i rošády na resortech doprava-průmysl nějak projevily na voličské podpoře. Můžeme stokrát tvrdit, že to, co Babiš provádí, je manažerský diletantismus (a můžeme mít stokrát pravdu), ale to nic nemění na tom, že s jeho podporou to nepohne ani o píď. Stejně jako s ní nepohnuly všechny předchozí Babišovy kauzy a excesy. Položme si otázku: Kolik konzumentů českých masových médií vůbec zaregistrovalo informaci o problematické zakázce? A z těch, kteří to zaregistrovali, kolik si propojí všechny souvislosti tak, jak jsou popsány v článku? Naprosté minimum! Bohužel, ať je stav jakkoli zoufalý, tak nejde o žádnou trhlinu na důvěře voličů, která by mohla roztrhnout přehradu (použijeme-li parafrázi ze závěru článku). Z tohoto pohledu jde jen o nepatrný mikroškrábanaček na zdi přehradní zdi vybudované z masivního betonu (rozuměj Prchalova marketingu). Bude stačit pár podbízivých statusů na FB, jedno nacvičené prohlášení do TV, dva-tři výlety do Sudet s rozdáním koblih a selfíček s místními starosty a je po problému ;)) Kdo si pak vzpomene na nějaký předražený e-shop?
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru