Na rozhovor v centru Prahy dorazil v péřové bundě a kulichu − vypadalo to, že si teprve před chvílí odepnul lyže. Igor Rattaj je zkrátka ztělesněním lyžování. V mládí se mu věnoval závodně a později se díky němu stal miliardářem. Spolu s finanční skupinou J&T založil a spoluvlastní společnost Tatry Mountain Resorts (TMR). Ta vedle hotelů a vodních parků provozuje především lyžařské areály u nás, na Slovensku, v Polsku i Rakousku. Jenže jakou má vlastně byznys s lyžováním budoucnost, když je čím dál méně sněhu a čím dál více teplot nad nulou, při nichž se nedá sníh ani vyrábět uměle? "Budeme muset klienty naučit, že zimní dovolená není jen lyžování," říká Igor Rattaj.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

Martin Zlesák 09.01.2020 19:30
Zajímavý rozhovor, díky. V českých horách vždy bývalo zvykem, že aspoň nějak bylo postaráno o běžkaře, vždy se na to nějaké zdroje našly, i když je to z business pohledu asi EBITDA minus. Bohužel, od doby co má MELIDA pronajaté v rámci Špindlu i Horní Mísečky, to zde za mnoho nestojí. Zajímalo by mě, jestli o tom někdy na boardu Melidy jde nějaká řeč, byť třeba se zvážením nějakého poplatku i pro běžkaře (např. se slevou pro místní, kteří si pražácké ceny nemohou dovolit), kteří by za to ale dostali dostatečnou kvalitu pro svoji "neobvyklou" zálibu ? Možná by mohly přispět i zdravotní pojišťovny, které snad dopad běžkování a sjezdování dokážou ve svém businessu kvantifikovat a musí jim to podle mě vyjít jednoznačně ve prospěch běžek.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru