Na rozhovor v centru Prahy dorazil v péřové bundě a kulichu − vypadalo to, že si teprve před chvílí odepnul lyže. Igor Rattaj je zkrátka ztělesněním lyžování. V mládí se mu věnoval závodně a později se díky němu stal miliardářem. Spolu s finanční skupinou J&T založil a spoluvlastní společnost Tatry Mountain Resorts (TMR). Ta vedle hotelů a vodních parků provozuje především lyžařské areály u nás, na Slovensku, v Polsku i Rakousku. Jenže jakou má vlastně byznys s lyžováním budoucnost, když je čím dál méně sněhu a čím dál více teplot nad nulou, při nichž se nedá sníh ani vyrábět uměle? "Budeme muset klienty naučit, že zimní dovolená není jen lyžování," říká Igor Rattaj.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

Martin Zlesák 09.01.2020 19:30
Zajímavý rozhovor, díky. V českých horách vždy bývalo zvykem, že aspoň nějak bylo postaráno o běžkaře, vždy se na to nějaké zdroje našly, i když je to z business pohledu asi EBITDA minus. Bohužel, od doby co má MELIDA pronajaté v rámci Špindlu i Horní Mísečky, to zde za mnoho nestojí. Zajímalo by mě, jestli o tom někdy na boardu Melidy jde nějaká řeč, byť třeba se zvážením nějakého poplatku i pro běžkaře (např. se slevou pro místní, kteří si pražácké ceny nemohou dovolit), kteří by za to ale dostali dostatečnou kvalitu pro svoji "neobvyklou" zálibu ? Možná by mohly přispět i zdravotní pojišťovny, které snad dopad běžkování a sjezdování dokážou ve svém businessu kvantifikovat a musí jim to podle mě vyjít jednoznačně ve prospěch běžek.
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru