Každý rok dělají Britům o Vánocích radost nejméně dvě věci: slevy v obchodech a speciální vánoční reklamy. U nás se už šestnáct let vydává o adventu reklamní tatínek s holčičkou do lesa pro stromek, načež je pak prožene divočák. Kampaň na limonádu přežila přechod z analogového vysílání na digitální i vývoj televizních technologií. V Británii se ale každoročně těší, jaké nové příběhy vymyslely reklamní agentury pro nejznámější značky. Jsou to vlastně malé filmy, které vystihují ducha Vánoc a rodinné hodnoty.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru