Plzeňský Prazdroj, který už přes dva roky patří do japonské pivovarnické skupiny Asahi, pokračuje v posilování své pozice na trzích v Asii. Stále víc piva vyváží do největších čínských měst, daří se mu ale především v Japonsku. Loni tam pivovar vyvezl čtyřikrát více piva než v roce 2017 a letos tento objem pravděpodobně ještě překoná.

Situace se ale komplikuje v Jižní Koreji, kde místní od léta bojkotují výrobky firem s japonskými majiteli. Jižní Korea je přitom pro Prazdroj třetím největším exportním trhem. "Zatímco loni export do Jižní Koreje rostl téměř o deset procent, letos růst neočekáváme," říká generální ředitel Plzeňského Prazdroje Grant Liversage. Konkrétní čísla o letošním objemu vývozu ale nesdělil.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru