Zaměstnanci mezi sebou komunikují stále více na digitálních platformách. Může za to především snaha ušetřit čas a zvýšit efektivitu práce. Neznamená to ale, že by se pracovníci začali vyhýbat osobním setkáním. I přestože podle průzkumu, který exkluzivně pro Hospodářské noviny uskutečnila personální společnost Předvýběr.cz, více než polovina ze čtyř desítek dotázaných firem do své komunikace moderní technologie zařazuje, 45 procent podniků stále dává přednost klasickým poradám.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se