Snem obyvatel mladého státu Kosovo je získat schengenské vízum a odjet pracovat z chudé země pryč. Protože jsou ale členské státy EU v udělování víz Kosovanům velmi skoupé a tvrdé, pomáhá jim tento sen plnit internetový vyhledávač a prodejce Gjirafa.com.
Jako slabou, ale vtipnou náhražku jim nabízí satirickou komedii Schengen Visa. "Je ze života a zároveň si z toho dělá legraci. Je to jeden z našich nejúspěšnějších produktů, 37 dílů má dohromady více než 11 milionů zhlédnutí," ukazuje na svém mobilu Mergim Cahani, zakladatel projektu Gjirafa.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru