Loni na podzim zaujala britskou veřejnost nezvyklá kampaň. Mladá žena se v reklamním videospotu inspirovaném špionážním thrillerem Mission: Impossible proplétá změtí laserových paprsků v zešeřelé aule jakéhosi muzea. "Jsme tu pro tebe, první krok je nejtěžší," povzbuzují ji přes vysílačku kolegové kdesi ze zázemí.

Hrdinka následně akrobatickými pohyby proskáče až na konec místnosti. Z váčku nečekaně vytáhne černý zapalovač, pokládá ho na kamenný podstavec, ten se ale následně mění v nataženou dlaň jedné z jejích kamarádek. Společně sedí v kavárně a žena říká přátelům: "Děkuji, že mi pomáháte."

Mužský hlas mimo obraz pak reklamu uzavírá dovětkem: "Zbavit se kouření je nejlepší rozhodnutí, jaké kuřák může udělat."

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.