Ve firmě Cisco má Jan Šmíd na starosti péči o klíčové zákazníky. V české pobočce společnosti, která vyrábí síťové technologie, pracuje už 12 let. Nemá přímé podřízené, a když potřebuje pro svého klienta zhotovit nějaký projekt, vybere si vhodné kolegy a vysvětlí jim, s čím je potřeba pomoci. Týmy jsou vlastně virtuální, krátkodobé a poskládané podle toho, co je aktuálně potřeba.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.