Několik let strávila na ministerstvu školství, kde se věnovala oblasti rovných příležitostí ve vzdělávání. Díky této zkušenosti si Marianna Sršňová uvědomila, že v dnešním vzdělávacím systému žákům chybí kreativita, motivace a samostatnost. Proto před deseti lety založila Společnost pro kreativitu ve vzdělávání, jejímž cílem je pomáhat rozvíjet tvořivost, umělecké vlohy a kritické myšlení u dětí a mládeže. Dnes tuto zkušenost chce implementovat na půdě manažerského vzdělávání. "Kreativita se dnes zmiňuje velmi často, ale téměř vždy v souvislosti s umělci nebo takzvanými kreativními povoláními. Přitom kreativita je zásadní podmínkou i nástrojem osobnostního rozvoje každého z nás," říká Sršňová. Ve své práci vychází z myšlenky, že kreativita není vlastností výhradně umělců. Má ji v sobě podle odbornice každý z nás a je nepostradatelná napříč všemi profesními obory.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.