Pořádat firemní dobročinné akce už není v módě. Podniky, které se věnují prospěšné činnosti, o sobě mnohem raději říkají, že se chovají udržitelně. Je to mnohem širší a komplexnější chování a neznamená to jen, že firma jednou za čas pošle peníze na nějaký dobročinný projekt. Udržitelný přístup k podnikání je celá filozofie chování podniku a znamená to téměř vše od ekologických vylepšení přes etický přístup k zaměstnancům a dodavatelům až po podporu jednotlivých prospěšných akcí. Právě udržitelnost je jedním z hlavních trendů v české firemní filantropii posledních let.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru