Celosvětový trh s automobily stojí před velkou změnou. Zatímco v minulosti těžil autoprůmysl zejména z prodeje aut, do budoucna bude muset nabízet služby spojené s novými technologiemi. 

"Automotive už nebude primárně o autech ale o mobilitě. Sdílení aut a sdílení cesty budou nabývat na významu," uvedl pro HN analytik společnosti PwC Pavel Štefek. Podle analýzy Digital Auto Report společnosti PwC Strategy& mají teď firmy v autoprůmyslu příležitost, aby změnily svůj byznysmodel a obstály tak v konkurenci i do budoucna. Výzkum vznikl na základě rozhovorů s manažery automobilek, dodavateli, akademiky a analytiky z oboru.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se