Když se v roce 1997 otvíral butik módního domu Hermès v Praze, byl Florian Craen u toho. Ve francouzské firmě zabývající se výrobou luxusních předmětů a módních doplňků byl tehdy nováčkem. Před několika dny navštívil Prahu znovu, aby oslavil renovaci místního butiku. Tentokrát již ve funkci obchodního ředitele. V rozmezí uplynulých dvou dekád se nezměnila jen jeho pozice ve firmě, ale celý svět i byznys, který prochází radikální technologickou proměnou.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru