Pokud máte desetitisíce fanoušků, máte možnost na sociálních sítích inkasovat dvě stě dolarů za příspěvek. Pokud vaše jméno přitahuje miliony lidí, za pár řádků textu si můžete naúčtovat dolarů statisíce. Odvěký prodejní model v podobě doporučení "důvěryhodné" osoby dostal s rozmachem sociálních sítí nový impulz. A mezi Facebookem, Instagramem, YouTube nebo Twitterem tak vznikl influence marketing neboli marketing využívající vlivných lidí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111