NN Životní pojišťovna letos prochází několika změnami najednou. Dokončila převzetí pojišťovny Aegon a díky tomuto spojení tak nejen navýšila svůj podíl na trhu, ale získala i cenné technologie. Souběžně s tímto krokem odděluje od sebe českou a slovenskou část. Významné změny se odehrávají i uvnitř. Členové představenstva například začali sedávat v jedné místnosti, a to v rámci přechodu na smíšené týmy. Podle tohoto uspořádání spolu sedí a v jednom týmu spolupracují lidé z různých oddělení, například marketingu a obchodu. "Dnes se v tomto ohledu často mluví o agilním řízení, ale já tento trendy termín moc nemám rád," říká Maurick Schellekens, generální ředitel NN ČR, pod niž NN Životní pojišťovna spadá. Schellekens je vystudovaný pojistný matematik původem z Holandska, který se do Česka přesunul po působení v Rumunsku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru