Společnost Eset nabízí své bezpečnostní produkty podnikům (B2B) i koncovým uživatelům (B2C) ve více než 200 zemích světa a využívá při tom svou globální síť partnerů. Aby byla schopna naplnit své obchodní cíle, potřebovala zrychlit a posílit své marketingové aktivity, zajistit jejich větší konzistenci, zlepšit odezvu zákazníků a zvýšit jejich zapojení. Proto potřebovala mít možnost rychle testovat různé metody a kampaně, standardizovat a automatizovat e-mailovou marketingovou komunikaci, integrovat a jednotně spravovat data z více zdrojů a provést konsolidaci dat z různých webových formulářů napříč globální strukturou společnosti i jejích partnerů.

Pro řešení svých požadavků si Eset zvolil řešení Oracle Marketing Cloud ve verzi, která kombinuje cloudové služby Oracle Eloqua Marketing a Oracle Responsys Marketing Platform. Během šesti měsíců od implementace těchto služeb se podařilo automatizovat stovky různých marketingových kampaní a konsolidovat všechna marketingová data. Doručování personalizovaných zpráv různým segmentům zákazníků zvýšilo jejich odezvu podle řady metrik (poměry click-to-open − CTOR apod.). Řešení Oraclu umožnilo testovat jednotlivé marketingové scénáře a získávat prakticky okamžitou zpětnou vazbu. Díky tomu se mj. podařilo volit na jednotlivých trzích optimální termíny pro nabídky k obnovení licencí. Eset dále tímto způsobem získal řešení pro integraci marketingu s dalšími akcemi − konferencemi, veletrhy a webináři, což podporuje vyšší cílení marketingových aktivit a také vyhodnocení jejich úspěšnosti, tj. i potenciálu jednotlivých událostí.

"Pomocí řešení Oracle Marketing Cloud se nám podařilo optimalizovat kvalitu a frekvenci naší marketingové komunikace. Dokážeme nyní rychle testovat různě cílené kampaně na naše bezpečnostní produkty a škálovat tyto kampaně napříč různými trhy," uvedl Viktor Ďuriš, senior CLM team lead v Esetu, a dodal: "Oracle Marketing Cloud nabízí na rozdíl od většiny konkurenčních dodavatelů pružný datový model a možnosti integrace s řešeními třetích stran. To se pro nás ideálně hodí, protože máme velkou síť nezávislých prodejců a i přímo v naší společnosti používáme celou řadu různorodých systémů. Výhodou platformy Oracle Marketing Cloud je rovněž to, že současně podporuje procesy B2C i B2B."

Oracle

Článek byl publikován v komerční příloze ICT revue.