V Česku, Polsku nebo v Bulharsku je to MultiSport, ve Velké Británii Hussle, v Brazílii Gympass, v USA třeba ClassPass. Řeč je o firmách, které zaměstnancům nabízejí sportovní benefity v podobě předplacených karet určených k návštěvám fitcenter, plaveckých bazénů či lezeckých stěn. Fenomén podobných zprostředkovatelů, kteří sportovištím přivádějí nové zákazníky, se datuje zhruba od začátku tohoto století. Jejich byznysová síla na světových fitness trzích neustále roste.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.