David Preece začal pracovat ve společnosti Panasonic ve Velké Británii v roce 1991. Předtím byl zaměstnancem japonské společnosti Roland Corporation, která se zabývá výrobou elektronických hudebních nástrojů. V rámci působení ve společnosti Panasonic prošel řadou marketingových a obchodních pozic na různých evropských trzích. V roce 2013 se přesunul do marketingové centrály firmy v Německu jako ředitel Strategie značky a od roku 2015 působil ve Velké Británii jako ředitel Marketingu a zástupce generálního ředitele.

Ke svému jmenování do funkce David Preece uvedl: „Přicházím z trhu, kde Panasonic dokázal získat dominantní podíl spotřebitelského trhu v oblasti OLED, digitálních fotoaparátů, audia, videa, kuchyňských spotřebičů, telefonních přístrojů a přístrojů pro péči o tělo. V rámci evropského regionu vidím řadu příležitostí, jak náš byznys rozšířit. Vedle našich klíčových výrobků v oblastech audio-video a televizorů, vidím obrovský potenciál růstu zejména na stále se zvětšujícím trhu péče o tělo. Zde je Panasonic jedničkou na japonském trhu a vnímá Evropu jako klíčový trh pro další expanzi. Stejně je tomu u sluchátek, kde společnost Panasonic zvyšuje investice do vývoje, aby mohla poskytnout jedinečné inovace. Společnost zažívá zajímavé změny a já se těším na posílení vztahů s obchodníky v regionu a na vytváření vzájemně výhodných prodejních aktivit.“

Související