Když věrný fanoušek jedné značky poprvé koupí konkurenční produkt, svědčí to o tom, že má ona značka problém. A to i když nejde o rozhodujícího odběratele. Situace je o to vážnější, když se takové "nevěry" z donucení dopustí zákazník, který si z orientace na jednoho výrobce udělal konkurenční výhodu. Právě tak se dá interpretovat včera potvrzený obchod Českých aerolinií (ČSA) s evropským výrobcem letadel Airbus.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru