Terezie Pokorná přináší do Taste zkušenosti z agentury Wunderman, Mustard a Socialsharks. Na pozici Social Media Specialist má na starosti strategii značek na sociálních sítích a to konkrétně plánování, implementaci a monitoring. Mezi její klíčové klienty patří Sapeli, Grand Optical, Breadway, Perfect Storage a interní Taste Sun.

Druhým Social Media Specialistou je od července tohoto roku také Jakub Dresler, který dříve zastával stejnou pozici ve společnostech F AIR a Swardman či v agentuře Dark Side. V Tastu buduje strategii značek na sociálních sítích a zároveň spravuje sociální sítě větším klientům, mezi které patří mimo jiné Horizon Holding, Kärcher a Bayer.

„Situace na trhu práce (nejenom v našem oboru) teď není jednoduchá. Proto mám velkou radost, že se nám do Taste Digistory daří přivádět další seniorní lidi. Jejich zkušenosti a podpora týmu nám zároveň pomáhají získávat nové, zajímavé klienty,” dodává Anna Mejsnarová, Managing Director v Taste Digistory.

Další posilou agentury je Mariana Wolhrabová, která sbírala zkušenosti v iStone a Publicis Group. Na pozici Chief Human Relation Officer má zodpovědnost za kompletní vedení Human Relation oddělení: recruitment, event management, employer branding, interní komunikaci či vzdělávání zaměstnanců.

Související