Marketéři by neměli přestávat s hledáním nových způsobů, jak zviditelnit značku, tvrdí Australanka Jenni Romaniuková. Vede největší světové centrum pro výzkum marketingu značek Ehrenberg-Bass Institute, sponzorované velkými firmami jako Coca-Cola nebo Facebook. Varuje ale před některými moderními trendy. Pokud firma v reklamě využívá influencery neboli internetové celebrity populární na sociálních sítích, podle marketingové expertky jen vyhazuje peníze. Společnostem radí, aby se místo toho snažily oslovovat nové zákazníky, kteří o značkách jejich produktů dosud neslyšeli.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru