Získat peníze do podnikání od investorů není alchymie. Roli hraje podle Andreje Kisky, partnera investiční společnosti Credo Ventures, dobrý nápad, zapálení zakladatele i komunikace s investory. "Jako investoři se díváme na to, zda má zakladatel jasné a strukturované myšlení," říká Kiska v rozhovoru, kde radí, jak může start-up investory zaujmout.
HN: Je něco, co by podnikatel určitě neměl říkat, když přijde za investorem?
Strašně moc věcí. Záleží na tom, co investor hledá, a to je především zapálení pro projekt a jasný záměr. Takže to poslední, co by podnikatel měl říct, je "mám čtyři nápady a teď mi poraďte, který je nejlepší" nebo "nejsem si jistý, zda to chci dělat, a chci se nejdříve poptat, jak se vám to bude líbit".
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru