V čele slavného výrobce klavírů Petrof stojí Zuzana Ceralová Petrofová již patnáct let. Provedla ho několika těžkými obdobími, loni pod jejím vedením firma vykázala nejlepší výsledky za deset let. Navzdory tomu má v současnosti spoustu starostí, ať již s rostoucími náklady, kůrovcem nebo třeba demonstracemi v Hongkongu.

HN: Loni jste měli největší tržby za posledních deset let. Co stojí za tak dobrými výsledky?

Asi se projevilo, že jsme nově nastavili obchodně-marketingovou strategii. Posílili jsme především on-line marketing a snažili jsme se soustředit na země, v nichž cítíme největší potenciál, tedy na Čínu a další asijské státy. V rostoucích tržbách se samozřejmě odrazilo i cenové navýšení o nějakých šest až sedm procent, ke kterému jsme loni přistoupili kvůli tomu, že se výrazně zvýšily náklady. Stejně tak nám pomohl fakt, že naši zákazníci více kupovali dražší nástroje, vyšší modely pianin a koncertní křídla.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se