Rozhodování o konci sportovní kariéry nebylo před šesti lety pro akrobatického lyžaře Lukáše Vaculíka jednoduché. V době, kdy přemýšlel o tom, jestli bude pokračovat v lyžování, nebo se stane funkcionářem či sportovním manažerem, úspěšně absolvoval výběrové řízení ve společnosti Deloitte. "To mi na chvíli trochu zkomplikovalo situaci. Stál jsem na pomyslné křižovatce a řešil, kterým směrem půjdu," vzpomíná Vaculík. "Nakonec ale z více důvodů vyhrál Deloitte. Jedním z nich bylo i to, že jsem si chtěl od lyžařského světa odpočinout," dodává bývalý lyžař, který nyní pracuje jako finanční ředitel reklamní agentury Ogilvy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se