Možnost nákupu dvou pizz za cenu jedné je příjemná, zvlášť když se píše rok 2008 a finanční krize vyprazdňuje peněženky. Zlevněnou nabídku, kterou mohli zákazníci uplatnit v chicagském Motel Baru, přinesl americký portál Groupon podnikatele Andrewa Masona. Jako první tehdy on-line propojil lokální malé podnikatele s místními zákazníky. Hladovým obyvatelům Chicaga byla sleva na pizzy dostupná jen po určitý čas a jen tehdy, pokud si ji koupil dostatek lidí. Groupon tak vytvořil trh hromadného on-line nakupování, které si dal i do názvu: group znamená skupina a coupon je poukázka na využití slevy, v Česku známá jako voucher.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.