Když v roce 2014 koupila slovenská společnost NAY od britské Dixons Group maloobchodní řetězec Electro World, hospodařily jeho prodejny se ztrátou bezmála dvou set milionů korun. Kompletní změnou strategie se během pěti let síť obchodů s elektronikou dostala z červených čísel a daří se jí jako nikdy předtím. Jedním z klíčů k úspěchu byla ale i změna pohledu na zákazníka a jeho spokojenost. "Zákazník je pro nás král, kterého si musíme hýčkat," říká jednatel a ředitel řetězce Roman Kocourek.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.