Když v roce 2014 koupila slovenská společnost NAY od britské Dixons Group maloobchodní řetězec Electro World, hospodařily jeho prodejny se ztrátou bezmála dvou set milionů korun. Kompletní změnou strategie se během pěti let síť obchodů s elektronikou dostala z červených čísel a daří se jí jako nikdy předtím. Jedním z klíčů k úspěchu byla ale i změna pohledu na zákazníka a jeho spokojenost. "Zákazník je pro nás král, kterého si musíme hýčkat," říká jednatel a ředitel řetězce Roman Kocourek.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se