Připravte se na to, že brzy poroste zájem o znalosti, které se nedají snadno automatizovat. Už teď si zaměstnavatelé cení lidí s analytickým myšlením a schopností rozeznat jádro problému, v budoucnu je budou potřebovat ještě víc, říká v rozhovoru pro HN britský ekonom Hasan Bakhshi. Užitečná bude podle něj i znalost filozofie, historie či sociologie. "Souvisí to se schopností pochopit souvislosti, dát si věci dohromady," uvádí expert britské nadace Nesta, která se zabývá inovacemi. Bakhshi se v ní zaměřuje hlavně na kreativní odvětví ekonomiky, jako jsou například videohry, film nebo hudba.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.