Vstup na politickou scénu s novým hnutím Trikolóra se Václavu Klausovi mladšímu celkem zdařil, myslí si marketér Jakub Horák. Poukazuje přitom na slušnou pozornost médií, trumpovsky laděný slogan "Přišel čas vzít si naši zemi zpátky" i zapamatovatelný název Trikolóra. Avšak podobně jako další odborníci si Horák není jistý, zda Klaus se svým novým politickým projektem uspěje.

Snaží se totiž oslovit krajně pravicové i konzervativní voliče, což je politický prostor, kde působí hodně konkurentů − od ODS po SPD Tomia Okamury. "Z marketingového pohledu to není špatný výsledek, ovšem jestli bude Klaus mladší někoho zajímat i jinak než jako zlý muž ODS, to přenechám politologům a volebním průzkumům," dodává Horák.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.