Už sedmým rokem se české vlády snaží vyřešit otázku, kdo bude vybírat mýto na tuzemských dálnicích a silnicích první třídy. První závazný termín politici propásli v roce 2016: nestihli dotáhnout do konce výběrové řízení a navzdory milionové pokutě prodloužili smlouvu rakouské skupině Kapsch. Ta vyprší na konci roku, jasno ohledně budoucnosti mýta ale nadále není. A pravděpodobně nebude ani po 1. lednu 2020, kdy má poplatky od kamionů začít vybírat sdružení firem CzechToll ze skupiny PPF Petra Kellnera a slovenského SkyTollu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se