Už sedmým rokem se české vlády snaží vyřešit otázku, kdo bude vybírat mýto na tuzemských dálnicích a silnicích první třídy. První závazný termín politici propásli v roce 2016: nestihli dotáhnout do konce výběrové řízení a navzdory milionové pokutě prodloužili smlouvu rakouské skupině Kapsch. Ta vyprší na konci roku, jasno ohledně budoucnosti mýta ale nadále není. A pravděpodobně nebude ani po 1. lednu 2020, kdy má poplatky od kamionů začít vybírat sdružení firem CzechToll ze skupiny PPF Petra Kellnera a slovenského SkyTollu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.