Vychodil jen střední školu, nikdy nepracoval a až 12 hodin denně tráví hraním na počítači. Přesto je I Sang-hjok, o němž fanoušci běžně mluví jako o "bohu" či "nezničitelném démonovi", jednou z nejznámějších jihokorejských celebrit. Účinkoval už v reklamách na energy drink, sušenky či ve spotu zdejšího operátora SK Telecom, spekulace o jeho flirtování s televizní moderátorkou na so­ciálních sítích zapáleně komentovaly stovky lidí. Za popularitu 21letý mladík vystupující pod přezdívkou Faker vděčí tomu, že je historicky nejúspěšnějším hráčem počítačových her z Jižní Koreje, země, kde má profi gaming postavení hlavního národního sportu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.