Kapitalismus ovládá prodej a prodej ovládá marketing. Ten nám mimo jiné vnutil představu, že zákazník je pán, který co si vymyslí, to dostane. Svět je tu proto, aby uspokojoval i ty nejhloupější požadavky spotřebitele. Není-li spokojen, může za to prodejce. Na úrovni byznysu je to celkem zajímavá a úsměvná hra. Problém je, že rozjívený spotřebitel je současně občan. A myslí si, že stejně jako se k němu chovají výrobci limonád, má se k němu chovat i "život". Zažije-li v běžném životě nepříjemnost, není to jeho chyba, ale na vině je systém, soused, starosta…
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru