Přírodovědné a matematické znalosti žáků českých základních škol se neustále zhoršují. Zatímco dříve byli v mezinárodním srovnání nadprůměrní, v poslední době jsou průměrní, a v čtenářské gramotnosti dokonce podprůměrní.

"Důvodů je víc. Kvalita českých škol není špatná, ani není dobrá. Alarmující pro mě ale je, že je naprosto rozdílná. Máme kvalitní školy, ale zároveň řadu škol, kde výuka kvalitní není, a v souhrnu strádá celé české školství," uvedl ministr školství Robert Plaga (ANO) na diskusi zvané Proč české školství nebaví?, kterou minulý týden uspořádaly Hospodářské noviny. Na velké rozdíly mezi kvalitou jednotlivých škol upozornila nedávno analýza nadace Eduzměna.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.