Přírodovědné a matematické znalosti žáků českých základních škol se neustále zhoršují. Zatímco dříve byli v mezinárodním srovnání nadprůměrní, v poslední době jsou průměrní, a v čtenářské gramotnosti dokonce podprůměrní.

"Důvodů je víc. Kvalita českých škol není špatná, ani není dobrá. Alarmující pro mě ale je, že je naprosto rozdílná. Máme kvalitní školy, ale zároveň řadu škol, kde výuka kvalitní není, a v souhrnu strádá celé české školství," uvedl ministr školství Robert Plaga (ANO) na diskusi zvané Proč české školství nebaví?, kterou minulý týden uspořádaly Hospodářské noviny. Na velké rozdíly mezi kvalitou jednotlivých škol upozornila nedávno analýza nadace Eduzměna.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.