Počet bankovních poboček u tradičních bank se průběžně snižuje, část klientů přesto fyzický kontakt vyžaduje. I mladší klienti vyžadují kontakt s konkrétním poradcem v určitých specifických situacích, jako je například sjednání hypotéky. "Některé složitější produkty osobní kontakt stále vyžadují, ale běžní klienti do banky téměř chodit nemusí a někteří ani nechodí," tvrdí Jan Sadil, vrchní ředitel retailu v ČSOB. Současně ale dodává směrem ke skupinám klientů, kteří pobočky pořád vyžadují, že pro banku není žádná návštěva zbytečná.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.