Kvůli sjednání pojištění už dávno nemusí klient chodit na pobočku pojišťovny. Velkou část pojistek může klient uzavřít on­-line a na síť se přesouvají i další etapy komunikace s pojišťovnou. V takzvaných klientských zónách lze na internetu jednoduše kontrolovat stav smlouvy a případně hlásit i pojistnou událost. A pro pojišťovny jde o oblast, do které musí nasměrovat nemalou část svých investic. "Zákazníci porovnávají poskytovanou úroveň služeb a technického zázemí pojišťoven s digitálními lídry, jako jsou Google, Amazon či Facebook. Proto lze očekávat pokračující tlak na inovaci a digitalizaci," vysvětluje Karel Kotoun, manažer v oblasti finančních služeb z poradenské společnosti Accenture.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se