Kvůli sjednání pojištění už dávno nemusí klient chodit na pobočku pojišťovny. Velkou část pojistek může klient uzavřít on­-line a na síť se přesouvají i další etapy komunikace s pojišťovnou. V takzvaných klientských zónách lze na internetu jednoduše kontrolovat stav smlouvy a případně hlásit i pojistnou událost. A pro pojišťovny jde o oblast, do které musí nasměrovat nemalou část svých investic. "Zákazníci porovnávají poskytovanou úroveň služeb a technického zázemí pojišťoven s digitálními lídry, jako jsou Google, Amazon či Facebook. Proto lze očekávat pokračující tlak na inovaci a digitalizaci," vysvětluje Karel Kotoun, manažer v oblasti finančních služeb z poradenské společnosti Accenture.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.