Už za půl roku na řadu tratí, kde byli lidé dosud zvyklí jezdit s Českými drahami, vstoupí soukromí dopravci. Těm se díky otevírání železničního trhu podařilo na mnoha místech získat linky, které dosud bez soutěže připadávaly právě národnímu dopravci. Podle nových pravidel EU přidělování tratí napřímo již brzy nebude vůbec možné. Konkurence tak bude mít šanci získat část zakázek, jejich celková výše se pohybuje v objemu desítek miliard korun.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru