Už několik měsíců se objevují náznaky, že opadá módní vlna internetových celebrit, které za peníze propagují cokoliv. Vypadá to, že značky začínají střízlivěji uvažovat, komu dají své peníze, aby dělal reklamu jejich produktům na sociálních sítích.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč už podnikatelům lezou na nervy nabídky propagace výrobků na sociálních sítích?
  • Co všechno jsou influenceři ochotni nabídnout, ale co za to také požadují?
  • Lze věřit někomu, kdo každý den propaguje jiný výrobek, jako ten zaručeně nejlepší?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se