Pár dní předtím, než britský šéfkuchař Jamie Oliver na svém Facebooku oznámil, že jeho restaurace ve Velké Británii krachují, sdílel na svém profilu video o výrobě domácí pizzy nebo těstovin. Klasických italských jídel. Jenže byla to právě síť jeho restaurací Jamie's Ita­lian, která dostala impérium známého kuchaře z televize do problémů.

Řetězec podniků, které měly adresy jako Hilton London Tower Bridge nebo Covent Garden, se nedokázal v gastronomickém světě udržet. "Je to byznys, který se nepovedl. Byl to špatný koncept, ceny za pronájem prostor byly astronomické, udělali chyby v managementu, nebyl personál. Mělo to skončit už dávno," míní popularizátor gastronomie a zakladatel Pražského kulinářského institutu Roman Vaněk. Podle něj podniky drželo jen to, že jméno Jamie Oliver je silná značka.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru