Pár dní předtím, než britský šéfkuchař Jamie Oliver na svém Facebooku oznámil, že jeho restaurace ve Velké Británii krachují, sdílel na svém profilu video o výrobě domácí pizzy nebo těstovin. Klasických italských jídel. Jenže byla to právě síť jeho restaurací Jamie's Ita­lian, která dostala impérium známého kuchaře z televize do problémů.

Řetězec podniků, které měly adresy jako Hilton London Tower Bridge nebo Covent Garden, se nedokázal v gastronomickém světě udržet. "Je to byznys, který se nepovedl. Byl to špatný koncept, ceny za pronájem prostor byly astronomické, udělali chyby v managementu, nebyl personál. Mělo to skončit už dávno," míní popularizátor gastronomie a zakladatel Pražského kulinářského institutu Roman Vaněk. Podle něj podniky drželo jen to, že jméno Jamie Oliver je silná značka.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak jde byznys michelinskému šéfkuchaři Radku Kašpárkovi či Filipu Sajlerovi, známému z pořadu Kluci v Akci?
  • Proč podle popularizátora gastronomie a zakladatele Pražského kulinářského institutu Romana Vaňka Jamie Oliver i přes krach svých restaurací "přežije"?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se